Kundesenteret svarerKundesenteret får daglig spørsmål fra deg som kunde. Her gir vi deg svar på spørsmål kunder har stilt om kollektivttilbudet i form av små videoer. Sist endret 29.05.2024 14:37 Kundesenteret svarerKundene våre lurer på "alt mulig" i forhold til billetter, hittegods, refusjoner, rutetilbudet osv. Vi har derfor laget en del videoer som forhåpentligvis svarer på det du lurer på. Nedenfor finner du videoer etter hvor du befinner deg i “reisekjeden” enten det er: Om selve kollektivtilbudetFør reisenUnder reisenEtter reisenOm kollektivtilbudetKundesenteret svarer: Hvordan gi ros, ris og andre tilbakemeldinger på kollektivtilbudet?Kundesenteret svarer: Hvorfor må prisene på kollektivtrafikk justeres årlig?Kundesenteret svarer: Hvorfor heter busslinjene i Kristiansand M1, M2, M3 og M4?Kundesenteret svarer: Skoleskyss, hvordan finner jeg ut når skolebussen går?Kundesenteret svarer: Skoleskyss, hva er riktige avstandsgrenser for å få innvilget skoleskyss?Kundesenteret svarer: Skoleskyss, har jeg rett til gratis skoleskyss til videregående skole?Kundesenteret svarer: Skoleskyss, hvordan skal videregående elever søke om fri skoleskyss?Før reisenKundesenteret svarer: Jeg har hjemmekontor to ganger i uken, hvilket reiseprodukt passer for meg?Kundesenteret svarer: Jeg har kjøpt ny mobil. Kan jeg overføre billetten til den nye mobilen?Kundesenteret svarer: Kan jeg betale med vipps i AKT Billett?Kundesenteret svarer: Når er det vanligvis god plass på bussen?Kundesenteret svarer: Kan jeg betale med bankkort eller kontanter hos sjåføren?Kundesenteret svarer: Hvor kan jeg parkere bilen på innfartsparkering og ta bussen videre?Under reisenKundesenteret svarer: Hvordan kan jeg se om det er ledig plass på bussen jeg venter på?Kundesenteret svarer: Hvorfor er det slik at folk går ombord i bussen før andre har gått av?Kundesenteret svarer: Hvorfor er bussen forsinket?Kundesenteret svarer: Kan jeg ta med ski, koffert og reisegods på bussen?Kundesenteret svarer: Kan jeg ta med sykkel på bussene på Agder?Kundesenteret svarer: Bruk av setebelte ombordKundesenteret svarer: Er det lov å spise og drikke ombord på bussen?Kundesenteret svarer: Hva er sanntidsinformasjon?Kundesenteret svarer: Hva skjer dersom bussen ikke kommer?Kundesenteret svarer: Hva gjør jeg om bussen ikke stopper for meg etter at jeg har gitt tydelig signal?Kundesenteret svarer: Hvorfor oppfordrer dere til bruk av refleks?Etter reisenKundesenteret svarer: Hva gjør du hvis du mister eller finner noe på bussen?Kundesenteret svarer: Kan jeg få refundert en billett i mobilbilletten AKT Billett, hvis jeg ikke bruker den?