Agder Kollektivtrafikk

Forhåndskjøp reise

  • AKT Nettbutikk

    Oppdater busskortet ditt.

    AKT Nettbutikk
  • AKT Billett-app

    Forhåndskjøp enkeltbilletter.

    AKT Billett-app
Avansert
Skjul reiseplanlegger

Trafikkflyt

16.AUG 2019 | 09:25
Kristiansand: sentrum

Rutebilstasjonen: linjer til Søgne/Songdalen flytter til midlertidige holdeplasser i Havnegata v/fergeterminal fra 19/8

14.AUG 2019 | 14:24
Agder: reiseplanlegger

En del holdeplasser i Kristiansand, Søgne, Songdalen, Vennesla, Marnardal og Evje og Hornnes får nye holdeplassnavn. Se liste i artikkelen nedenfor.

22.JUL 2019 | 12:00
Lyngdal-Flekkefjord: E39

Fra skolestart torsdag 15. august blir E-39 igjen stengt pga tunneloppgradering mellom Feda terminal og Pit-Stop på Kvinesheia. All trafikk går via Liknes og Utsikten (på gamle E-18).

Alle trafikkmeldinger
Kontakt oss i AKT

Kontakt oss i AKT

Her tar vi i mot dine synspunkter på kollektivtrafikken på Agder. Du kan stille spørsmål, komme med forslag eller gi oss en konkret tilbakemelding i form av ros og ris. Vi svarer på henvendelsen eller videreformidler til rette selskap/vedkommende. Merk at ingen av sjåførene på Agder er ansatt i AKT, men i de ulike selskapene AKT har kontrakt med. Henvendelser angående sjåfører blir derfor videresendt det enkelte selskap hvor sjåføren er ansatt, for oppfølging der.

 

 

Alle henvendelser blir besvart fortløpende, men gjelder det ruteopplysninger eller andre hastesaker anbefaler vi at du benytter tlf 177 (ringer du utenfra Agderfylkene må du ringe 815 00 194), ekstrakostnader påløper. Telefonnummer til vår kundeservice er: 38 03 83 00. Vi gjør oppmerksom på at responstiden på skriftlige henvendelser er noe lengre ved helligdager, høytidsdager og andre merkedager. Gjelder henvendelsen skoleskyss til grunnskoler og videregående skoler, må du se våre websider som omhandler skoleskyss.

Ved å sende inn skjemaet godtar du at opplysningene kan bli brukt som en del av saksbehandlingen, avhengig av henvendelsens natur. Hendelser vil kun bli oversendt tredjepart anonymt (hvis ikke du som kunde spesifikt ber om at dine personopplysninger følger med) og som en del av det kontinuerlige forbedringsarbeidet. Vi forbeholder oss retten til å ta kontakt med deg for innhenting av mer informasjon, hvis vi ser at det er uklarheter i utfylling av skjemaene. Opplysningene fra skjema benyttes i vårt kundebehandlingssystem Pure Service.

 

 
  • Ros, ris og klager
    Ros, ris og klager

    Her kan du gi oss ros, ris eller tilbakemelding på dine opplevelser i kollektivtrafikken. Les mer

  • Apper/ønsker/spørsmål
    Apper/ønsker/spørsmål

    Her kan du sende inn dine forslag og ønsker til utvikling av kollektivtilbudet, eller spørsmål... Les mer