Agder Kollektivtrafikk

Forhåndskjøp reise

  • AKT Nettbutikk

    Oppdater busskortet ditt.

    AKT Nettbutikk
  • AKT Mobilbillett

    Forhåndskjøp enkeltbilletter.

    AKT Mobilbillett
Avansert
Skjul reiseplanlegger
Ledige stillinger

Ledige stillinger

Kollektivtransport er et spennende og framtidsrettet fagfelt. Fra tid til annen lyser vi ut interessante hel- og deltidsstillinger i AKT.

Ledige stillinger

 

Eventuelle ledige stillinger presenteres nedenfor.

Merk at AKT til enhver er interessert i å høre fra deg som kan jobbe som tilkallingsvikar på våre kundesentre på dagtid og lørdager.

Ledig stilling i AKT

 

Agder Kollektivtrafikk AS (AKT) er administrasjonsselskapet for kollektivtrafikken i Agder. AKT eies av Aust-Agder Fylkeskommune, Vest-Agder Fylkeskommune og Kristiansand kommune. Selskapet har ansvar for kollektivtrafikk, skolebarntransport gjennom kontrakter med busselskaper og drosjer i Agder. AKT omsetter for ca. 750 mill. per år og er i vekst.

Ved vårt kundesenter i Kristiansand er det ledig 100 % stilling som Informasjonsmedarbeider.

Om stillingen:

Kundesenteret i Kristiansand har en turnusordning med 3 ulike vakter, også ettermiddag/kveld og lørdag. AKT Kundesenter står sentralt i kundenes møte med kollektivtrafikken. Kundene henvender seg til AKT på ulike måter; telefon, e-post, personlig oppmøte, og de vil i stadig større grad benytte sosiale medier for å få informasjon eller stille spørsmål.

 Arbeidsoppgaver:

Ruteopplysning pr. telefon og skranke, salg av busskort, besvare kundehenvendelser pr. e-post/telefon/skranke, samt andre serviceoppgaver tilknyttet kollektivtrafikken i Agder. Tidlig i høst vil AKT ta i bruk Facebook som ny kanal for kundeservice og kundedialog. Erfaring med arbeid på denne plattformen vil være høyst relevant.

 Vi trenger medarbeidere som:

  • har god geografikunnskap om Agder
  • behersker norsk både muntlig og skriftlig
  • behersker engelsk både muntlig og skriftlig, og gjerne andre språk
  • ser på bruken av moderne teknologiske verktøy som en selvfølge
  • er serviceinnstilt, har godt humør og gode samarbeidsevner
  • er fleksibel og løsningsorientert, men er også systematisk og ryddig
  • ser fordelene med bruk av sosiale medier i kundeservice

 

Erfaring fra kundeservice er en fordel.

 Vi tilbyr:

 Lønn etter gjeldende tariff. Tillegg for arbeid på kveldstid og lørdager. Arbeidssted er Kristiansand

  • Godt arbeidsmiljø og ryddige arbeidsforhold
  • 6 måneders prøvetid
  • Den som blir tilsatt i stillingen får store muligheter til å forme fremtidens kundeservice for AKT

 

Kontakt Bemanningsbyrået ved spørsmål til stillingen:

 

For mer informasjon, kontakt Nina Albert Bjercke; Tlf 930 43445/ Mail nina@bemanningsbyraaet.no

Kortfattet søknad med CV og referanser sendes snarest mulig, og senest innen 17. september:

http://www.bemanningsbyraaet.no/stilling?type=rekruttering&id=3003038